Ατελείωτα προβλήματα στους πολίτες της Δυτικής Αττικής που χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση τον προαστιακό, δημιουργούν τα νέα δρομολόγια που ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την προηγούμενη εβδομάδα.

Τα εκδοτήρια εισητηρίων στις 5 πόλεις της Δυτικής Αττικής που φιλοξενούν σταθμούς προαστιακού, έχουν μετατραπεί σε κέντρα παραπόνων, καθώς τηλεφωνικά οι πολίτες δεν μπορούν να εκφράσουν παράπονο. Πραγματικότητα δε, αποτελεί το γεγονός πως από τον ιστότοπο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ξεκαθαρίζει πλήρως το τοπιο για το πως ακριβώς θα μεταφέρονται οι πολίτες από έναν σταθμό σε άλλο, όταν χρειάζεται μετεπιβίβαση.

Στην ουσία η βασική γραμμή που εξυπηρετούσε τους κατοίκους των Μεγάρων, της Ν. Περάμου, της Ελευσίνας, της Μαγούλας, της Μάνδρας, του Ασπροπύργου, των Άνω Λιοσίων και της Φυλής, ΚΙΑΤΟ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, “έσπασε” ανεξήγητα σε δύο γραμμές, ΚΙΑΤΟ-ΑΘΗΝΑ και ΑΘΗΝΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.

Το αποτέλεσμα της αλλαγής αυτής είναι αρχικά πως τα δρομολόγια μεταφέρθηκαν περί των 25 λεπτών νωρίτερα και επιπλέον πως οι διαδρομές εκτελούνται πιο αργά λόγω των ανταποκρίσεων, αλλά και των μειωμένων δρομολογίων.

Με λίγα λόγια οι καθημερινοί πολίτες που μετακινούνται με προαστιακό από την Δυτική Αττική επιβαρύνονται με περίπου 1 ώρα επιπλέον ημερησίως στην μετακίνηση τους, αλλά και αυτοί που τον χρησιμοποιούν σπάνια δεν ενημερώνονται επαρκώς για το πως γίνονται οι ανταποκρίσεις και από που καθώς δεν υπάρχει οργανωμένο σύστημα ενημέρωσης από την εταιρεία.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩΝ LINKS:

ΑΘΗΝΑ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΑΘΗΝΑ & ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΣΚΑ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

ΑΘΗΝΑ – ΚΙΑΤΟ – ΑΘΗΝΑ

ΑΘΗΝΑ – ΧΑΛΚΙΔΑ – ΑΘΗΝΑ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΘΗΝΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here